10 Jednoduchých Zdravých Životních Tipy Pro Den Země

10 Jednoduchých Zdravých Životních Tipy Pro Den Země

Obsazení oči nad svými pracovišti.


Můžete vidět 100 lidí nebo tak. Statisticky pět pobíhat nebo bone-idle bratří bude mrtvý dřív, než dosáhnou důchodového věku.

Být aktivní a udržování zdravé hmotnosti také pomoci prevenci kardiovaskulárních onemocnění, nejčastější příčinou úmrtí ve Spojených Státech. Asi 60 procent mužů nad 60 let a žen nad 80 zažije významné zúžení tepen. Ve skutečnosti, cévní problémy jsou jednou z hlavních příčin dolní končetiny amputace u starších dospělých. Mnoho starších dospělých protetické uživatelé jsou náchylné k výskytu kardiovaskulárních problémů, které pramení z nečinnosti.

Pravidelné cvičení také zlepšuje svalovou sílu a zvyšuje vytrvalost, dává vám více energie, říká Mayo Clinic Cvičení pomáhá dodávat kyslík a živiny do tkání a dostane váš kardiovaskulární systém funguje efektivněji, takže budete mít více energie, jak jít o své každodenní činnosti.
To také pomáhá zvýšit energii tím, že podporuje lepší spánek. To vám pomůže usnout rychleji a získat hlubší spánek.

Vzít zpět kontrolu. Existuje mnoho věcí v životě, které máme žádnou kontrolu nad. Ale klíč k zdravé bydlení se zaměřuje na to, co vaše myšlenky a reakce — věci, které můžete ovládat. Vzpomeňte si na Serenity Modlitba? Dokonce i sportovců, lidé mohou těžit z následujících těmito slovy: Bože, dej mi klid přijímat věci, které nemohu změnit; odvahu změnit věci, které změnit mohu, a moudrost poznat rozdíl." Withrow řekl, že to je dobré pravidlo pro zvládání stresu. To může být motivující, aby zaměřit se na to, co můžete ovládat, a pak nechat jít věci, které nemůžete.

Jako cvičení, jíst právo není obvykle něco, co může být dosaženo přes noc. Začněte s malými změnami, a pomalu přidat zdravější volby potravin do vaší každodenní stravy. Pokud jste tak již neučinili, snížit příjem zpracovaných potravin a cukr a zvýšit příjem vody. Ve své každodenní stravě, upřednostňují čerstvé zeleniny a ovoce, libové maso, nízkotučné mléčné výrobky a celozrnné pečivo a obiloviny. Pokud budete jíst ven často, podívejte se na nižší tuku/nižší kalorické možnosti v menu, nebo požádat o vaše jídlo, aby byly připraveny zdravěji. Například, v případě, že salát se smaženým kuřecím masem na to, zeptejte se, zda můžete mít grilované kuře místo, nebo nahradit francouzské hranolky a zelený salát nebo dušená zelenina.

Souhlasím s většinou dílů, co jste řekl, ale já bych chtěl říci, že pravidla jsou velmi odlišné v závislosti na zemi mluvíte. Byl jsem štěstí, navštivte NÁS několikrát, a tam jsou vždy někteří lidé ochotni zaplatit za nové dobrodružství, nové nápady... Velmi odlišné od mé zemi (Španělsku), kde je téměř 0 příležitosti pro podnikatele.


Věřím, že být součástí této každodenní reality, je všechno mnohem jednodušší.

medicína zdraví, zdravotní péče