3 Jednoduché Tipy pro Zdraví neposloucháš O

zdraví svět stetoskop

Jste se rozhodli jít vegan — co teď? Stejně jako miliony ostatních, udělali jste obrovský krok ve snaze zlepšit své zdraví, minimalizovat týrání zvířat, čímž se minimalizuje poškození životního prostředí, omezení emisí skleníkových plynů — a možná všechny výše uvedené. Přechod na veganskou a udržení zdravé stravy může být problém. Ale pokud jste rozhodnuti žít bez živočišných produktů, to může být provedeno, a vy ' ll najít některé užitečné tipy níže.

Ale co je ještě důležitější, ti, kteří mají v plánu pro odchod do důchodu ušetřit více než ti, kteří ne. TD Ameritrade zjistil, že plánovači zachránil v průměru $460,000 v době odchodu do důchodu, zatímco non-plánovači si nechal jen $239,000.

Zatímco zjišťuje, váš odchod do důchodu počet je snadněji řekne, než udělá, můžete začít tím, zmapování své cíle a zkoumá různé finanční scénáře, aby vám pomohl se tam dostat. Například, pokud jste doufal, že do důchodu ve své polovině 60. let a strávit několik prvních let cestování značně, a budete muset našetřit na to, že životní styl, vzhledem k tomu, odchodu do důchodu na 70 a tráví čas s rodinou vypráví jiný finanční příběh úplně.

Nemáme otázku, proč jsme sfouknout svíčky na narozeniny, nebo poslat květiny na pohřeb, je to jen součást tradice. Pokud můžete vytvořit stejné intuitivní postupy kolem své zdraví a životní styl uvidíte mnohem vyšší úspěšnost s nimi. Můj denní rituál se skládá z krátké praxe jógy, meditace, a zelený čaj. Je to jednoduché, hluboký, a dostane se mi v pravém rozpoložení pro zbytek mého dne. Můj život se změnil dramaticky od té doby jsem začal tento každodenní rituál praxi..

. a na pouhých 20 minut denně, to je něco, co někdo může udělat úspěšně.

Není to tak, že jsme špatní lidé. Právě jsme se nikdy podporována a vzdělaný na to, jak vytvořit optimální životů a vyrovnat se s doprovodnými problémy, které se dostavují, když jsme se jim věnovat. Se správným vedením, většina viny, stud, zranitelnost a strach mohou být pracoval přes. Ale často krát jsme se spojit naše obavy a nepříjemné pocity jako negativní věc. Nejsou - pokud jim to dovolíme, budou nás učit.

Rob vystudoval MIT s Bakalářský v biologii a šel na medicínu, vystudoval Tufts University v Bostonu v roce 1978. Udělal tříletou stáž a pobyt v Tucsonu, a je certifikovaný v oboru Vnitřního Lékařství. On byl v soukromé praxi 35 let, a odešel od plný úvazek praxe v prosinci 2015. On má zvláštní zájem na preventivní zdraví a Kvality Života, Rozšíření, takže Epocha Zdraví Mužů Zdraví Mužů byl dobrou volbou pro jeho praxi cíle.

Screening rakoviny není to samé jako prevence rakoviny. Mnozí z nás jít na naše roční mamografie a naše pravidelné kolonoskopie, myslet si, že jsme byli aktivní a prevenci rakoviny. I když tyto screeningové zkoušky a testy mohou být užitečné pro včasné odhalení, zdravý životní styl je důležité pro skutečnou prevenci. Americký Institut pro Výzkum Rakoviny odhaduje, že nejméně 33% AMERICKÝCH případů rakoviny lze předejít tím, že udržování zdravé hmotnosti, zůstat fyzicky aktivní a výběru zdravé stravy.

To je jeden v každé tři případy! Kromě pokynů podle Amerického Institutu pro Výzkum Rakoviny, níže jsou pět kroků, každý z nás může si vytvořit terén v našem těle, kde rakovina je méně pravděpodobné, že růst.

Formální pověření nejsou irelevantní v budoucnu nebyly propagovány na trhu práce.
Vše ostatní je stejné, je to pořád lepší mít více vzdělání než méně. Ale to vše stejné," je nejlepší, protože v rámci, který je pohřben jiného", který ve skutečnosti záleží na neformálním trhu práce: sociální-založena důvěryhodnost, doporučení, vaše on-line a off-line pověst, a vaše portfolio prokazatelné výsledky dosažené v minulosti.